gloria_ma: (Ельф)
[personal profile] gloria_ma
Здається, намітилась тенденція: звичайні люди - не опозиційні політики, придумують якусь ідею, намагаються її здійснити - і тут зразу ж набігають опозиційні політики і приєднуються до ідеї і її організації.
Так було з першим, ініційованим Мустафою Найємом, Майданом. Після того з'явився "партійний" Майдан, який на вимогу безпартійних, згодом влився в Майдан громадськості.
Так було з другим - після побиття 30.11. - стихійно організувався вже другий Майдан. Стихійно виникли вимоги.
Після місяця стояння на Майдані майданівців почала гризти думка: який смисл в просто стоянні? Так виникла ідея об'єднатись в громадську структуру.
З'явились політики і осідлали її - так об'явили НОМ.
У студентів з'явилось бажання пройтись до Межигір'я 29-го грудня - через декілька днів до організації цієї ідеї приєднались політики.
Я що хочу сказати: ідеї висувають не політики, не політичні партії, ідеї, смисли і дії формує громадськість - знизу.
Не треба чекати поки щось там висуне БЮТ, Свобода чи Удар.
Не висуне.
Не під те заточені.
У кожного своя ділянка. У громадськості бажання змінити систему, а не морди у корита.
У політичних партій бажання бути частиною політичної системи нової (якщо суспільство не хоче стару) і мати великий електорат. А ще у них є матеріальний ресурс і організація.
Хто хоче виборів в Київраду і мера - придумуйте механізм і починайте організовуватись, побачите: за день-два з'являться бажаючі не просто приєднатися, а очолити.
Хто хоче технічний уряд, цикл законів варто розробляти самим. І скоро з'являться політики.
Хто хоче придумувати тактику і стратегію подальшої боротьби... ну, зрозуміло, так?
(deleted comment)

Date: 2013-12-30 02:25 pm (UTC)
From: [identity profile] parador.livejournal.com
Арґєнтіна-Ямайка: 5:0.

все простіше

Date: 2013-12-30 02:30 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Сергей Гаврилейко
Откуда: Россия, Москва
Родился: 29 мая 1953 (Близнецы), 60 лет
Последний визит: 30 декабря в 17:37

Фахівець в українських справах, еге ж? Ніяк не хочуть залишити нас у спокої...

О.

Re: все простіше

Date: 2013-12-30 03:01 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
він нас покинув. назавжди.
я попереджала всяку шваль: ботів, тролів і рос.нацистів, що буду банити без попередження, а їх гівняні кавалки видаляти.
Edited Date: 2013-12-30 03:02 pm (UTC)

Date: 2013-12-30 02:49 pm (UTC)
From: [identity profile] vasyl.livejournal.com
Шановний,зверніться до психіатра. Бо такі забави з літерами - дуже погана ознака. Я серйозно.

Date: 2013-12-30 03:38 pm (UTC)
From: [identity profile] parador.livejournal.com
Я гуглонув його «потік» — такі виверти (слово в слово, тільки з різних приводів) він постить принаймні вже півтора роки. Але на діагноз вказує також і те, що він, з його слів, хрестився у 1956-му, бо увірував у 1983-му.

«Много неясного в странной стране...»

Date: 2013-12-30 04:39 pm (UTC)
From: [identity profile] bazeful.livejournal.com
згоден, та більш того - вважаю, що вимогти або самостійно
провести вибори в нову київраду - найперше та найглавніше питання.
Набагато важніше ніж зміни в кабміні.

Тут я зовсім не розумію оппов,
чому вони яким-то чином "забули" про це.
Якось мав (та ще маю) до них довіру, але...

Date: 2013-12-30 04:51 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Думаю, причини дві.

1. Неможливість провести закон про вибори у ВР. Риги на них погодяться, щойно побачать можливість провести Пилипишина в мери.

2. Відсутність єдиного кандидата. Не маючи його вже зараз, йти на вибои - амогубство.

О.

Date: 2013-12-30 05:53 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
є різні варіанти проведення виборів в Київраду і на мера.
Принаймі про один я чула від суспільного активіста.
Не потрібно діяти "в лоб" - потрібно пропонувати нову якість і нові методики.
О, боже, а що у нас зараз є якісь закони що діють?
Та начхати людям на їхніх єдиних кандидатів.
Нехай це будуть вибори-праймеріз, вибори-альтернатива. Це в принципі має бути громадська ініціатива: ідеал як виборів, так і громадського порядкування. Така собі альтернативна громадська київська міська Рада.
Взагалі владу потрібно забирати на місця, збільшуючи місцеве самоуправління - вся влада громадам, а не держадміністраціям.

Date: 2013-12-30 05:59 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Начхати на єдиного кандидата? Тоді буде повторення 223-го.
О.

P.S.Праймеріз - то непогано. Якщо є з кого вибирати. А Ви можете назвати хоча б пару реальних кандидатур? Як не з політиків, то з активістів..

Date: 2013-12-30 06:11 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
Це можливо тільки якщо процедура збережена така, як була на 223 окрузі.
а якщо вона зовсім інакша?
наприклад, електронна? або просто тупо ніхто нікого не підкупає?
реальних кандидатур на кого? на депутата київської ради?
чи на мера?
я про київраду взагалі-то.
чого-чого, а з кандидатами в будь-якому випадку не забариться. стільки знайдеться бажаючих висунути кандидатури. Як мінімум, це можливість засвітитися.
до речі, на мера треба проводити в 2 тури.

А можна просто утворити окрему - громадську структуру. Альтернативну міськраді, меру і держадміністрації. Склавши її з авторитетних киян з незаплямованою репутацією.

між іншим, тут на днях стаття постилась про Меджліс - можливо щось використати з їх досвіду, тільки адаптувавши "татарський народ" на "київська громада".
Тоді цей київський "меджліс" сам по собі незаконний - буде легітимним, бо авторитетним для киян.
Він не зможе підписувати документи узаконення вкрадення київського майна, але зможе проти цього боротися. Або пропонувати якісь цікаві іціативи - які б гроші куди було б потрібніше для киян спрямувати.

Date: 2013-12-30 05:05 pm (UTC)
From: [identity profile] bazeful.livejournal.com
найголовніше, вибачаюсь

Date: 2013-12-30 05:14 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
\\ Здається, намітилась тенденція: звичайні люди - не опозиційні політики, придумують якусь ідею, намагаються її здійснити - і тут зразу ж набігають опозиційні політики і приєднуються до ідеї і її організації....

і перетворюють ідею на фарс.

Коли ідея потрапляє в руки опозиції, вона стає нефункціональною :(

Date: 2013-12-30 05:58 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
Я не можу погодитись з вами щодо перетворення будь-якої ідеї в фарс. В принципі не можу, бо не вважаю нікого ідеальним, діючим завжди вірно і беззаперечно. Не завжди і мотивація некорислива.
При чому - у всіх без виключення.
На жаль, Україні не пощастило - не всі її політики, як і всі її громадяни складаються з геніїв.
Тому давайте трохи занизимо планку і будемо розглядати людей з більшою поблажливостю.

Date: 2013-12-30 06:12 pm (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
Та ніхто не каже про геніїв та ідеальних політиків.

Мова йде про те, що енергія мільйонів пішла у повітря. Жодних питомих результатів Майдан під керівництвом опозиційних лідерів не досяг.

Урід не відставили (я вже не кажу про відставку президента), винних у побитті людей - не покарали, а нагородили. Чивокуня взяв кредит на 15 млрд, який зажене країну в боргову яму.

А опозиція формує об'єднання, складає списки, збирає віче, і.т.д. Усе це - як об стінку горохом.

Єдиний результат - підривання авторитету Януковича у електоральній вотчині, бо там він виглядає слабаком.

Але все це цілком можна надолужити. Прийде Медведчук до АП - закрутять гайки. Покажуть "Кузькіну мать". :(

класика

Date: 2013-12-30 06:24 pm (UTC)
From: (Anonymous)
"Пропало всьо"!

Date: 2013-12-30 06:27 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
я щось не пригадую рецепта від вас як треба було зробити, щоб за місяць досягнути саме цих результатів?
можливо ще не пізно все поправити? - давайте ваш рецепт!

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-30 06:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2013-12-30 06:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-30 09:30 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com - Date: 2013-12-30 09:05 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-30 09:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com - Date: 2013-12-30 09:34 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-30 09:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com - Date: 2013-12-30 10:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-30 11:14 pm (UTC) - Expand

Про критику

From: (Anonymous) - Date: 2013-12-31 07:36 am (UTC) - Expand

Re: Про критику

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-31 10:01 am (UTC) - Expand

Re: Про критику

From: (Anonymous) - Date: 2013-12-31 11:41 am (UTC) - Expand

Re: Про критику

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2014-01-01 11:20 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com - Date: 2013-12-31 08:41 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-31 09:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com - Date: 2014-01-01 10:10 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2014-01-01 10:51 am (UTC) - Expand

Date: 2013-12-31 07:34 am (UTC)
From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com
ідеальний політик, чи щось наближене до цього,- це завжди дуже слабкий політик.
такі люди і в звичайному житті безпомічні.
я проти високої планки при виборі політиків, ідеальні люди є повними нездарами в житті.

(no subject)

From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com - Date: 2013-12-31 08:42 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: 2013-12-31 09:11 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-31 10:15 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: 2013-12-31 10:29 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-31 10:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2013-12-31 10:04 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: 2014-01-02 09:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2014-01-02 09:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: 2014-01-02 10:47 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2014-01-02 10:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: 2014-01-02 11:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2014-01-03 12:02 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: 2014-01-03 12:34 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2014-01-03 12:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com - Date: 2014-01-03 01:30 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com - Date: 2014-01-03 01:42 pm (UTC) - Expand

Date: 2013-12-30 07:30 pm (UTC)
From: [identity profile] oleksa-sref.livejournal.com
Так, і мені ця тенденція теж подобається.

Date: 2013-12-30 08:39 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Глоріє, а наша пропозиція вам не подобається? Воно другим дописом у мене в журналі. Усі хором промовчали.

Date: 2013-12-30 09:01 pm (UTC)
From: [identity profile] gloria-ma.livejournal.com
про систему голосування, що придумав Ваш батько?
мені подобається. звісно, треба доробляти, але..
я віддала її на Майдан. не знаю, правда, що з нею сталось. Можливо, ще вигулькне.

я, Чіто, не гожусь в організатори. просто інколи спостережлива.

Date: 2013-12-30 10:02 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я нічого не прошу. Я просто запитала Вашу думку. І дуже дякую за підтримку.

Date: 2013-12-31 08:43 am (UTC)
From: [identity profile] esgalar-teren.livejournal.com
Власне, те саме говорив Гацько на зустрічі Дем.Альянсу, що ніхто з парламентської опозиції (за окремими виключеннями), ні, тим більше, НОМ, не буде розробляти цю дорожну карту змін (максимум - декларації, і не більше). Тому будемо самі це все робити.

З "Київрадою" є така ідея (вона вже висловлювалася на УП, але якось лишилася непоміченою) запозичити досвід кримських татар і зробити щось на зразок "Меджлісу" для Києва.
Діючий ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" визначає таке поняття як "загальні збори населення" (всього нас. пункту або його частини) для вирішення питань місцевого значення і "орган самоорганізації населення" (там є ряд нюансів, щоб наділити його повноваженнями розпорядника майна, але зараз мова не про це).
Ідея така, що на якусь дату скликаються ці "загальні збори населення" у кожному районі та для всього Києва (право участі лише зареєстровані у Києві), на них обирається представницький орган (назву можна запозичити з часів магдебурзького права): 12 діючих депутатів ВР від Києва (Перепишин йде нафіг) + громадські активісти (в пропорції, як варіант: до 40% політики, 60% громадські активісти) - який представляє інтереси киян (так як Київрада вже протухла), і його голова - війт (типу міський голова, але без повноважень, крім представництва):)
Основне завдання: генерація пропозицій щодо організації життя Києва, альтернативних до дерибану Медузи-горгони ака Гереги і Ко та їх поширення. Ідея така, що по-перше, їх можна буде піарити у ЗМІ і інтернеті як представництво громади Києва, а по-друге, коли будуть вибори Київради і міського голови - то буде вже готова команда з пакетом пропозицій. Ну і, якщо протухла Київрада ще спробує зібратися, ходити на її "засідання" і тиснути на них від імені громади щодо тих чи інших рішень.

Date: 2014-01-03 12:01 am (UTC)
From: [identity profile] dniprovska.livejournal.com
\\ тоді все вирішив ВС

ВС почав вирішувати, коли стало ясно, що Захід не визнав вибори, а на Майдані зібралася купа людей.

\\ що покладатись на одного Кличка чи Яценюка надто ризиковано.
Кличко теж може здутись як Яценюк.

Вони всі можуть здутися. А на кого ж покладатися? На Тягнибока? Так того Захід сто пудів не підтримає. Тягнибок - найзручніший кандидат для Чивокуні. Явка у "своїх" регіонах буде максимальною. А от рівень мобілізації в Києві - мінімальний. Бо якщо протягнуть Тягнибока, ображений Сеня і Віталік йому помагати не будуть (буде як на виборах 2010 - кожен сам за себе).

А збирати самостійно майдани і керувати ними ВОСя не вміє.
Page generated Apr. 5th, 2026 03:43 pm
Powered by Dreamwidth Studios